Homeنقد و بررسیموبایلاپل تسلیم قوانین اروپا شد؛ استاندارد RCS در سال ۲۰۲۴ به آیفون...

اپل تسلیم قوانین اروپا شد؛ استاندارد RCS در سال ۲۰۲۴ به آیفون می‌آید

تولیدکننده‌ی آیفون، مک بوک و آیپد در ادامه‌ی بیانیه می‌گوید: «ما معتقدیم RCS Universal Profile درمقایسه‌با SMS یا MMS تجربه‌ی تعامل‌پذیری بهتری ارائه می‌دهد. این استاندارد در کنار آی‌مسیج فعالیت خواهد کرد. آی‌مسیج همچنان بهترین و ایمن‌ترین تجربه‌ی پیام‌رسانی برای کاربران اپل خواهد بود.»

اضافه‌شدن RCS به آیفون بدین معنی است که هنگام پیام دادن به کاربران گوشی اندرویدی، به قابلیت‌هایی مثل تیک‌ خوانده‌شدن پیام (Read Receipts)، نشانگر تایپ، ارسال عکس و فیلم باکیفیت و موارد این چنینی دسترسی خواهید داشت. تغییر بزرگ آیفون احتمالاً نتیجه‌ی قرارگرفتن سیستم‌عامل iOS و مهم‌تر از آن پیام‌رسان آی‌مسیج در فهرست پلتفرم‌های «دربان» اتحادیه‌ی اروپا است. امروز آخرین مهلت شرکت‌ها برای اعتراض به این قانون به پایان رسید.

شرکت‌هایی مثل گوگل و سامسونگ سال‌ها است که از اپل می‌خواهند RCS را به آیفون اضافه کند، اما غول کوپرتینویی صنعت فناوری تاکنون مقاومت کرده بود. اتحادیه‌ی اروپا در نهایت یکی از مهم‌ترین سرویس‌های اپل را هدف گرفت و این شرکت را به سازگاری با قوانین مجبور کرد.

منبع:

zoomit

9 درصد تخفیف خرید هاست از میهن وب هاست

برای خرید سرویس با 9 درصد تخفیف می توانید از کد زیر استفاده کنید:
mwh-b82c0
مشاوره رایگان جهت خرید انواع هاست، سرور مجازی و اختصاصی
جهت دریافت تخفیف بیشتر با شرایط ویژه ( حداقل 20 درصد) از طریق واتساپ یا تلگرام به شماره 09377527859 پیام ارسال نمایید.

صابر لطفی
صابر لطفیhttp://kalafox.ir
با بیش از 15 سال سابقه بلاگ نویسی قصد دارم علاقمندی های خودم رو در زمینه های فناوری و جدیدترین گجت ها با شما به اشتراک بگذارم.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

طراحی سایت

مطالبی که مشاهده کرده اید

تخفیف هاست و سرور میهن وب هاست

کپی کد تخفیف: mwh-b82c0