Homeنقد و بررسیتلویزیونتلویزیون ۹۸ اینچی هواوی با روشنایی ۲۰۰۰ نیت و قیمت سرسام‌آور معرفی...

تلویزیون ۹۸ اینچی هواوی با روشنایی ۲۰۰۰ نیت و قیمت سرسام‌آور معرفی شد

تلویزیون هواوی Smart Screen V5 Pro در دو نسخه با ابعاد ۸۵ اینچ و ۹۸ اینچ عرضه خواهد شد. طبق اعلام غول فناوری چینی، هردو مدل از پنل Super MiniLED بهره می‌برند و از ۹۵ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 و ۱٫۰۷ میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به نسبت نمایشگر به بدنه‌ی بسیار قابل‌توجه ۹۹ درصدی اشاره کرد.

روشنایی مدل ۹۸ اینچی تلویزیون هواوی Smart Screen V5 Pro به ۲۰۰۰ نیت می‌رسد؛ درحالی‌که این عدد برای مدل ۸۵ اینچی ۱۶۰۰ نیت است. تلویزیون مذکور همچنین از فناوری ارتقای کیفیت تصویر Honghu پشتیبانی می‌کند و می‌تواند محتوای 1080p را فقط در چند ثانیه به 4K تبدیل کند.

قلب تپنده‌ی تلویزیون هواوی Smart Screen V5 Pro، پردازنده Honghu 900 محسوب می‌شود که طبق اعلام شرکت سازنده، ازنظر قدرت پردازش مرکزی ۲۰۰ درصد بهتر از Honghu 818 عمل می‌کند. پردازنده گرافیکی این سیستم-روی-چیپ نیز ۱۶۰ درصد بهتر از نسل قبل عمل می‌کند و واحد پردازش هوش مصنوعی آن نیز ۲۱۲ درصد سریع‌تر شده است. از دیگر ویژگی‌های تلویزیون مذکور می‌توان به رم ۶ گیگابایتی، حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی، درگاه HDMI 2.1 و USB 3.0 اشاره کرد.

Smart Screen V5 Pro هواوی از سیستم‌عامل HarmonyOS 4 بهره می‌برد و ویژگی‌هایی مثل تصویر زمینه‌ی دیواری، پنجره‌ی افقی، حسگر هوشمند، مراقبت از کودکان و اتصال خانوادگی را ارائه می‌دهد.

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های تلویزیون Smart Screen V5 Pro، کنترل از راه‌ دور آن به حساب می‌آید که Lingxi Pointing Control نام دارد و براساس ادعای هواوی، اولین کنترلر کاملاً اشاره‌ای جهان است.

کنترلر Lingxi Pointing Control هواوی به شما اجازه می‌دهد انگشت خود را از راه‌ دور روی دکمه‌ها بکشید و بدین منظور نیازی به فشردن واقعی دکمه‌ها نخواهید داشت. از طرفی می‌توانید روی محتوای نمایش داده‌شده در تلویزیون کلیک کنید و از قابلیت‌هایی مثل لمس غیرفیزیکی برای اجرای بازی‌های موبایلی بهره ببرید.

تلویزیون Smart Screen V5 Pro از اسپیکر هوشمند Huawei Sound بهره می‌برد که شامل سیستم صوتی ۳۰ واتی و دو سیستم ۱۰ واتی است. این محصول همچنین از وبکم داخلی بهره می‌برد که برای برقراری تماس‌های تصویری بسیار کاربردی خواهد بود.

قیمت تلویزیون هواوی Smart Screen V5 Pro برای نسخه‌ی ۸۵ و ۹۸ اینچی به‌ترتیب ۳,۴۲۰ و ۵,۰۶۱ دلار تعیین شده است. پیش‌فروش این محصول از امروز آغاز شده و از ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

منبع:

zoomit

9 درصد تخفیف خرید هاست از میهن وب هاست

برای خرید سرویس با 9 درصد تخفیف می توانید از کد زیر استفاده کنید:
mwh-b82c0
مشاوره رایگان جهت خرید انواع هاست، سرور مجازی و اختصاصی
جهت دریافت تخفیف بیشتر با شرایط ویژه ( حداقل 20 درصد) از طریق واتساپ یا تلگرام به شماره 09377527859 پیام ارسال نمایید.

صابر لطفی
صابر لطفیhttp://kalafox.ir
با بیش از 15 سال سابقه بلاگ نویسی قصد دارم علاقمندی های خودم رو در زمینه های فناوری و جدیدترین گجت ها با شما به اشتراک بگذارم.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

طراحی سایت

مطالبی که مشاهده کرده اید

تخفیف هاست و سرور میهن وب هاست

کپی کد تخفیف: mwh-b82c0