Homeنقد و بررسیموبایلنسخه آزمایشی جدید واتساپ میانبری برای هوش مصنوعی دارد

نسخه آزمایشی جدید واتساپ میانبری برای هوش مصنوعی دارد

به‌گزارش WABetaInfo، واتساپ انتشار جدیدترین نسخه‌ی آزمایشی این برنامه، یعنی ۲٫۲۳٫۲۴٫۲۶ را آغاز کرده است که درحال‌حاضر برای دانلود از فروشگاه گوگل پلی دردسترس است. این نسخه میان‌بری جدید برای دستیار هوش مصنوعی دارد. در تصویر بالا، می‌توانید دکمه‌ی جدیدی را مشاهده کنید که در قسمت بالای تب چت‌ها اضافه شده است. این دکمه نشانی دایره‌ای‌شکل مشابه لوگو کورتانای مایکروسافت دارد.

با کلیک‌کردن روی دکمه‌ی یادشده، چت‌بات هوش مصنوعی به‌سرعت باز می‌شود تا به سؤالات شما جواب دهد. میان‌بر جدید واتساپ ارتباط با چت‌بات هوش مصنوعی را برای کاربران این برنامه آسان‌تر از قبل خواهد کرد.

این قابلیت فقط برای تعداد محدودی از کاربران اندرویدی دردسترس است که تازه‌ترین نسخه‌ی بتا را دریافت کرده‌اند. گفته‌ها حاکی از آن است که واتساپ قصد دارد در هفته‌های آینده، این ویژگی را دراختیار کاربران بیشتری قرار دهد.

طبق گزارش‌های قبلی، از ماه دسامبر (آذر و دی) تغییراتی در نحوه‌ی تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان (بک‌آپ) چت‌ها در گوشی های اندروید را شاهد خواهیم بود. درحال‌حاضر، این نسخه‌ها رایگان هستند؛ اما از ماه آینده نسخه‌های پشتیبان واتساپ در فضای ذخیره‌سازی حساب گوگل کاربران محاسبه خواهند شد.

منبع:

zoomit

9 درصد تخفیف خرید هاست از میهن وب هاست

برای خرید سرویس با 9 درصد تخفیف می توانید از کد زیر استفاده کنید:
mwh-b82c0
مشاوره رایگان جهت خرید انواع هاست، سرور مجازی و اختصاصی
جهت دریافت تخفیف بیشتر با شرایط ویژه ( حداقل 20 درصد) از طریق واتساپ یا تلگرام به شماره 09377527859 پیام ارسال نمایید.

صابر لطفی
صابر لطفیhttp://kalafox.ir
با بیش از 15 سال سابقه بلاگ نویسی قصد دارم علاقمندی های خودم رو در زمینه های فناوری و جدیدترین گجت ها با شما به اشتراک بگذارم.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

طراحی سایت

مطالبی که مشاهده کرده اید

تخفیف هاست و سرور میهن وب هاست

کپی کد تخفیف: mwh-b82c0